Reklamacje

Jak zgłosić reklamację?

Krok pierwszy

Wypełnij formularz reklamacji dostępny pod tym linkiem.  

Krok drugi

Uzupełniony i podpisany formularz prześlij:

1. mailem – na adres obsluga@flowy.pl

2. drogą tradycyjną – na adres K&K Corp. Sp. z o.o. ul. Budowlanych 11/1 41-303 Dąbrowa Górnicza

Krok trzeci

Daj nam czas na zapoznanie się z Twoją wiadomością. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia poinformujemy Cię drogą mailową (ew. telefoniczną).

A co w przypadku uszkodzonej przesyłki?

W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamację na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.

Dla przesyłek paczkomatowych należy zgłosić reklamację bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku poniżej: https://inpost.pl/protokol

Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: obsluga@flowy.pl