Jak zgłosić reklamację?
Krok pierwszy
Wypełnij formularz reklamacji dostępny pod tym linkiem.
Krok drugi
Uzupełniony i podpisany formularz prześlij:
1. mailem – na adres obsluga@flowy.pl
2. drogą tradycyjną – na adres K&K Corp. Sp. z o.o. ul. Budowlanych 11/1 41-303 Dąbrowa Górnicza
Krok trzeci
Daj nam czas na zapoznanie się z Twoją wiadomością. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia poinformujemy Cię drogą mailową (ew. telefoniczną).
A co w przypadku uszkodzonej przesyłki?
W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamację na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.
Dla przesyłek paczkomatowych należy zgłosić reklamację bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku poniżej: https://inpost.pl/protokol
Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: obsluga@flowy.pl